Bli medlem i vår barn- & ungdomsverksamhet

Fiskebäckskyrkans Ungdom är en lokal förening i Svenska Alliansmissionens Ungdom (SAU), som stöder församlingarnas arbete med barn- och unga. SAU:s medlemmar utgörs bland annat av våra medlemmar. Varje år söker SAU bidrag hos MUCF (Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällsfrågor). Det statliga bidraget går till SAU centralt och till de lokala föreningarna.

REGISTRERA DIG/DITT BARN HÄR >>

MEDLEMSAVGIFT

Årsavgiften för Fiskebäckskyrkans barn- och ungdomsverksamhet är 100 kr/år (ej för konfirmander, ingår i anmälningsavgiften). För 100 kr/år kan du delta i alla barn- och ungdomsverksamheter i Fiskebäckskyrkan. Betalning sker via Swish (123 270 21 40) eller BankGiro (8105 9694 3155 58-7 företagskonto). Märk med "Medlemsavgift, barnets för- och efternamn, födelseår".