UNGA VUXNA

UNGA VUXNA-MÖTE

Några gånger per år har vi Unga vuxna-möte tillsammans med Donsö Equmenia. Det är gudstjänst och gött caféhäng efteråt. Ett perfekt tillfälle att känna på vår församling och ta med en vän! För datum se kalender eller följ oss på Instagram > @fiskebackskyrkan

ALPHA

Alphakursen är till för alla som vill fundera och reflektera kring livet och dess mening. Det är en plats där människor kan komma och koppla av, äta, lyssna och dela sina tankar. Läs mer HÄR!

BÖNEGRUPP

Församlingen har ett antal bönegrupper som träffas regelbundet. Vi pratar om Gud, livet, vi ber och läser Bibeln. Ett bra tillfälle att vara med i en gemenskap. Är du intresserad? Det finns plats för fler! Ta kontakt med Agnes Wramhult på 0707-78 85 87.

ENGAGERA DIG

Vill du göra något mer än att bara gå på gudstjänst i Fiskebäckskyrkan? Det finns alltid plats för fler att engagera sig och hjälpa till! Vi vill gärna höra om dina intressen och drömmar. Hör av dig till vår ungdomsledare Agnes Wramhult på 0707-78 85 87.