Vy-navigering

Evenemang vynavigering

Idag

Fiskebäckskyrkan

Predikan: David Castor Nattvard. Anchor träffas.

Hela kyrkan sjunger

Fiskebäckskyrkan

Insamling till Fiskebäckskyrkans stipendiefond. Servering.

Änglafest

Fiskebäckskyrkan

Gudstjänst för stora och små. Bengt Axelsson predikar och vi får härlig sång av barnkören Draget.

Gemenskapsträff

Fiskebäckskyrkan

Varmt välkomna på Gemenskapsträff i Fiskebäckskyrkan! Vi träffas varannan måndag med start 8 november kl 11.00 Både herrar och damer är välkomna! Det finns kaffe och te, men ta med eget fika och kanske ett handarbete om du vill Vid frågor, … Read More

Adventskören övar

Fiskebäckskyrkan

Vi vill samla en kör som ska sjunga på Första adventsgudstjänsten. Alla är välkomna att vara med i kören, gammal som ung! Vi övar den 10, 17 och 24 november.

Exponential roundtable

Fiskebäckskyrkan

Vill du vara med att leda människor till Jesus och att vara en del i att starta nya församlingar? Välkommen till en inspirationsdag med digital undervisning (sker på engelska), workshops och samtal runt borden. Mer info kommer.

Fiskebäckskyrkan

Installation och predikan av vår nya pastor Birger Möller. Dop- & medlemsintagning, nattvard (gr 2)