Jul i Fiskebäckskyrkan

Söndag den 29 november kl 11.00

Gudstjänst – första advent Vem kunde ana en kung, Bengt Axelsson. Hela kyrkan sjunger, servering.

Lördag den 5 december kl 16.00

Julblomman, fest för 75+. Anmälan till expeditionen senast 1/12. Emma och Samuel Gunnarsson berättar om sin tid i Equador.

Söndag den 6 december kl 16.00

Gudstjänst för stora och små – andra advent. Åke Samuelsson med ”Munken och Kulan”. Draget medverkar. Julavslutning för barn- och ungdomsgrupperna. Avtackning för Martin Klemetz. Servering.

Söndag den 13 december kl 11.00

Gudstjänst – tredje advent Vem kunde ana ett rike, Bengt Axelsson. Nattvard, Anchor, mingelkaffe.

Söndag den 13 december kl 17.00

Luciafirande. Servering. Insamling till Räddningsmissionens projekt ”Göteborgs Viktigaste”.

Lördag den 19 december kl 19.00

Sånggudstjänst ”Vi sjunger in julen”. Insamling till Fiskebäckskyrkans missionsarbete. Servering.

Söndag den 20 december kl 11.00

Gudstjänst – fjärde advent Liv och död i Betlehem, Roland Hellsten. Mingelkaffe.

Torsdag den 24 december kl 23.00

Julnattsgudstjänst Vem kunde ana en människa, Bengt Axelsson, Andreas Ålöv.

Söndag den 27 december kl 11.00

Julgudstjänst Vem kunde ana en Frälsare, Anna Ahlström. Sång och musik med Zandra Adolfsson och vänner. Mingelkaffe.